علت لعن دشمنان امام حسین چیست؟

خرید بک لینک

چرا باید دشمنان امام حسین(علیه السلام) را لعن کرد؟

به دنبال این سؤال ممکن است سؤال دیگرى پدید آید که این روزها بیش تر مطرح شده است. اغلب، این پرسش را منافقان مطرح مىکنند، البته منافقانِ مدرن! آن ها ىگویند که بسیار خوب، ما تا این جا قبول کردیم که تاریخ امام حسین(علیه السلام) تاریخ مؤثر و حرکت آفرینى بوده است. همچنین دریافتیم که باید آن را عمیقاً به خاطر داشت، و به یاد امام حسین(علیه السلام) عزادارى کرد؛ تا این جا را قبول داریم. اما شما در این عزادارى هاى خود کار دیگرى هم مىکنید. علاوه بر این که از امام حسین(علیه السلام) به نیکى یاد مىکنید، و بر شهادت او گریه مىکنید، بر دشمنان امام حسین(علیه السلام) هم لعن مىفرستید. این کار براى چیست و چرا دشمنان ابى عبد الله را لعن مىکنید؟ این کار نوعى خشونت و بدبینى است. این

ادامه مطلب
The person who sells...

ما را در سایت The person who sells دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 8:07

صفحه بندی